Τι φέρνει περισσότερα κέρδη στα Online Ταξιδιωτικά Γραφεία της Ευρώπης


Έρευνα της Amadeus δείχνει σημαντικούς παράγοντες για αυξημένη κερδοφορία
Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας και η Hermes Management Consulting, κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία, παρουσίασαν πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας εμπεριστατωμένη έρευνας με τον τίτλο “Κατανοώντας τους Παράγοντες Κόστους των Online Ταξιδιωτικών Γραφείων και Τρόποι Βελτιστοποίησης των Επιχειρηματικών Διαδικασιών στην Ευρώπη”.

Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να κατανοήσει καλύτερα την δομή του λειτουργικού κόστους των Online Ταξιδιωτικών Γραφείων και να αναγνωρίσει τις ευκαιρίες για την βελτίωση της απόδοσής τους. Το κύριο συμπέρασμα ήταν ότι παρόλο που οι παίκτες της online αγοράς στην Ευρώπη έχουν βελτιωθεί και κλείνουν το χάσμα με τους αντίστοιχους της Αμερικής, υπάρχουν ακόμη περιθώρια για βελτιώσεις της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του προϊοντικού τους μείγματος.

Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 5 μεσαίου μεγέθους online ταξιδιωτικών γραφείων από την Σκανδιναβία, Γαλλία, Γερμανία και Ολλανδία.  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s