Λύση για την διευκόλυνση των διεθνών κρατήσεων σιδηροδρομικών υπηρεσιών από τα Ευρωπαϊκά ταξιδιωτικά γραφεία


Τα παραδοσιακά και online ταξιδιωτικά γραφεία αποκτούν πρόσβαση σε πλουσιότερο περιεχόμενο της SNCF μέσω της Amadeus.

Η SNCF, o Εθνικός Σιδηρόδρομος της Γαλλίας, η θυγατρική της Rail Europe και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, συνεργάζονται για να βελτιώσουν και να διευκολύνουν την διανομή σιδηροδρομικού περιεχομένου της SNCF στα ταξιδιωτικά γραφεία και να ανταποκριθούν στις υψηλές προσδοκίες των ταξιδιωτών.

Λόγω της μακρόχρονης συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, η Amadeus προσφέρει σε ταξιδιωτικά γραφεία σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, από τις Κάτω Χώρες (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο) έως την Ισπανία μέσω Γερμανίας και Ιταλίας, μια νέα λύση που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση σε όλη την γκάμα προϊόντων, τιμών και λειτουργιών της SNCF. Μέσω της πλατφόρμας Amadeus Selling Platform οι πράκτορες θα μπορούν να εκδίδουν εισιτήρια του Γαλλικού σιδηρόδρομου στην ίδια κράτηση που κάνουν μέσω της Amadeus. Επιπλέον, μέσω του Amadeus Web Services, ενός πρότυπου τρόπου ενσωμάτωσης web based εφαρμογών, θα δίνεται σύντομα η δυνατότητα στα ταξιδιωτικά γραφεία να χτίζουν ένα περιβάλλον κρατήσεων στο online portal τους, το οποίο θα περιλαμβάνει σιδηροδρομικές υπηρεσίες σε πολυσχηματικές οθόνες ή πακέτα.

Η πιο πρόσφατη βελτίωση στη διανομή του περιεχομένου της SNCF ακολουθεί την πρόσφατη, επιτυχημένη υιοθέτηση της τεχνολογίας E-ticketing, η οποία είναι διαθέσιμη στα περισσότερα εσωτερικά δρομολόγια στη Γαλλία και σύντομα θα διατίθεται και για τα διεθνή δρομολόγια. Με το E-ticketing, οι ταξιδιώτες μπορούν να λαμβάνουν ένα PDF αρχείο με bar code 2D μέσω e-mail, το οποίο μπορούν να εκτυπώσουν στο σπίτι ή το γραφείο όπως συμβαίνει και στα αεροπορικά ταξίδια. Οι ταξιδιώτες επωφελούνται από μια βελτιωμένη εμπειρία επιβίβασης, δείχνοντας απλά το E-ticket στον ελεγκτή, καθώς επίσης και τη δυνατότητα να κάνουν αλλαγή και επιστροφή χρημάτων από το τηλέφωνο ή το internet και γενικά από ένα ολοκληρωμένο και χωρίς προβλήματα ταξίδι.

Για να επωφεληθούν από το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο της SNCF, τα συνεργαζόμενα με την Amadeus ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει απλά να λάβουν πιστοποίηση SNCF από το τοπικό γραφείο Rail Europe.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Amadeus για να βελτιώσουμε το εύρος των προϊόντων μας εκτός των ορίων της Γαλλικής αγοράς. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, την εξειδίκευση και τη γνώση της Amadeus, τα ταξιδιωτικά γραφεία στην Ευρώπη θα έχουν εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα μας και θα επωφελούνται από μερικές από τις τελευταίες μας καινοτομίες, όπως το E-ticket για τα τρένα SNCF. Εκμεταλλευόμενοι τις λύσεις που έχει αναπτύξει η Amadeus μαζί με τη SNCF για τη Γαλλική αγορά, κάθε ταξιδιωτικό γραφείο που έχει την τεχνολογία της Amadeus θα έχει πρόσβαση “real time” σε όλες τις βελτιώσεις όπως το E-ticket” σχολίασε ο κ. Fabien Soulet, Διευθυντής Παγκόσμιων Πωλήσεων της SNCF.

“Με αυτή τη λύση, η πρόσβαση και κράτηση σιδηροδρομικού περιεχομένου σε συνδυασμό με άλλες ταξιδιωτικές υπηρεσίες (ξενοδοχείο, αυτοκίνητο κτλ.) γίνεται ακόμη πιο εύκολη. Τα Ευρωπαϊκά ταξιδιωτικά γραφεία θα είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετούν καλύτερα τους ταξιδιώτες που αναζητούν σιδηροδρομικές υπηρεσίες καθημερινά, καθώς επίσης και σε ιδιαίτερες συνθήκες όπως ήταν η περίπτωση της ηφαιστειακής σκόνης” δήλωσε στη συνέχεια ο κ. Olivier Pinna, Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Europe Continental.

“Αντίθετα από τις αεροπορικές εταιρείες, η σιδηροδρομική βιομηχανία δε διαθέτει ένα συγκεκριμένο σύστημα ανταλλαγής δεδομένων, συνεπώς η κράτηση σιδηροδρομικών υπηρεσιών απαιτεί καλή γνώση της λειτουργίας του συστήματος και ικανότητα να χρησιμοποιεί πολλαπλές εφαρμογές κράτησης σιδηροδρομικού περιεχομένου,” σχολίασε σχετικά η κα Diane Bouzebiba, Επικεφαλής του Τμήματος Amadeus Rail. “Με την ενσωμάτωση σιδηροδρομικών εταιρειών στο Amadeus Selling Platform και στα προϊόντα  web υπηρεσιών, μπορούμε πλέον να προσφέρουμε έναν ευκολότερο τρόπο διανομής σιδηροδρομικών προϊόντων. Και αυτό έχει οφέλη για όλες τις πλευρές. Τόσο για τη SNCF, που επωφελείται από το μεγαλύτερο εύρος, όσο και για τα ταξιδιωτικά γραφεία, που πλέον έχουν μια σταθερή back office ροή πληροφοριών, βελτιωμένη παραγωγικότητα και πρόσβαση σε σχετικό περιεχόμενο για να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους ταξιδιώτες.”

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s