Facebook εναντίον… «μπαλκονιού»


Οι εκλογές στην Ελλάδα δεν θα είναι πλέον ίδιες. Για πρώτη φορά το facebook, το twitter και τα άλλα λεγόμενα κοινωνικά δίκτυα, “κέρδισαν στα σημεία” τα παραδοσιακά μέσα διεξαγωγής της προεκλογικής εκστρατείας, την τηλεόραση, τα ραδιόφωνο και τις ανοιχτές πολιτικές συγκεντρώσεις.

Το “φαινόμενο Ομπάμα” για πρώτη φορά εμφανίστηκε δυναμικά και σε εκλογική αναμέτρηση στη χώρα μας, προοιωνίζοντας το πώς θα είναι στο μέλλον οι εκλογικές αναμετρήσεις και ο προσωπικός εκλογικός αγώνας κάθε υποψηφίου.Facebook, twitter, flirk και αλλά κοινωνικά δίκτυα φαίνεται πως έδωσαν μια πρόσθετη δυνατότητα σε υποψήφιους περιφερειάρχες και δημάρχους να κερδίσουν, με αποκορύφωμα τον Γιώργο Καμίνη στην Αθήνα.  ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Enhanced by Zemanta
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s